Donnerstag, 20. Mai 2010

Geyikler 1

Dün gece...Hiç tanımadığım bir fenerliye...
Sırf İKİ DAKİKA sevinsin diye.... Usulca sokulup," Bursa Berabere"
dedim...))



Bursa ulu cami mikrofonlarindan anons yapiliyor :Bursa 2 BJK 1 ..o sira avluda bulunan Fenerli"inanmiyorum inanmiyorum mac 2-2 ....2-2...arkadasi"sus lan carpilican...



Bursali futbolcu:Abi takim olarak inanmistik maci 2-2 den 2-1 cevirdik...rüya gibi...



Bunlar bizzat benden....

Artik limonla geziyorum cünkü gülmekten yanaklarim agriyor...

Anons yapilan yerden uzak duruyorum yoksa gülme krizine giriyorum.

Avrupa birligi Türkiyeyi almak icin artik tek sart koymus..Fenerbahce Türkiye kupasini alinca sizi aliriz diyorlarmis..

Fenerli Girdi Camiye Yalvaruy...
-YarabbimTürkiye kupasini bize ver
-YaraabimSampiyonlugu bize ver
-Yaraabim Uefa kupasini bize ver
Diye ...
...Oflida geldi yanina deyi başka işi yok senlan uğraşacak Yabar Bursayi sampiyon )


Pensilvanyadan arayan bir sahis...Aziz Yildirima "size gol atan bizim cocuklar degil "demis

Bilica mac sonrasi yaptigi aciklamada "Ben oraya cukur kazmadim tercümanim yanlis cevirmis,ben aha buraya yaziyorum bu penalti kacsa da biz sampiyon olamayiz demek istemistim.

2010 komedi ödülleri bu sene Fenerbahceye ve Aziz Yildirima verilecekmis...Iki haftada 100 milyon kisiyi gülmekten kiran bu filimlerin uzun süre gösterimde kalacagi saniliyor.

Kadiköyde cikan yangindan sonra Aziz Yildirimi arayan Adnan Polat "Sana bizim su timlerini yollayayim"demis fakat Aziz yildirim "bos ver yansin kül olsun"diyerek red etmistir.

Türk dil kurumu yaptigi aciklamada "Essekten düsmüs karpuza döndüm" lafi Kaydiköydeki Fenerbahceye döndüm " olarak degistirilmistir

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Aktuelle Beiträge


arasorbul - 21. Mai, 22:25

arasorbul - 21. Mai, 22:23

arasorbul - 21. Mai, 22:23
Geyikler 1
Dün gece...Hiç tanımadığım bir fenerliye... Sırf İKİ...
arasorbul - 20. Mai, 17:59
Skandal anons geyikleriyle...
"Dünyada yapılan en aptalca hareketler listesine ilk...
arasorbul - 20. Mai, 17:57

Links

Suche

 

Status

Online seit 5091 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 3. Feb, 19:49

Credits


Yazilar
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren